PREKIŲ GRĄŽINIMAS (Nuotolinės sutarties atsisakymas, kokybiškų prekių grąžinimas)

Šios grąžinimo taisyklės galioja tik perkant internetu. Kitu atveju reikia kreiptis į tą parduotuvę, kurioje įsigijote norimą grąžinti prekę.

Elektroninėje parduotuvėje įsigytas prekes grąžinti galima:

1) Fizinėse "A&G BATAI" ir "RIEKER" parduotuvėse, nepriklausomai, kurio prekės ženklo prekę įsigijote. Elektroninėje parduotuvėje įsigytas prekes galite grąžinti šiose fizinėse parduotuvėse: 

Vilnius - A&G - Rieker parduotuvė - Ozo g. 18, Vilnius;

Kaunas - A&G parduotuvė - Karaliaus Mindaugo pr. 49, Kaunas;

Klaipėda - Rieker parduotuvė - Taikos pr. 61, Klaipėda ;

Šiauliai - A&G - Rieker parduotuvė - Aido g. 8, Šiauliai;

Panevėžys - A&G parduotuvė - Savitiškio g. 61, Panevėžys;

kartu turėkite PVM sąskaitą faktūrą bei užpildytą grąžinimo formą kurioje nurodomi: užsakymo numeris, pagal kurį buvo įsigytą prekė, banko sąskaita, į kurią bus grąžinti pinigai. Fizinėje parduotuvėje pinigai Jums nebus grąžinti grynaisiais. Jums reikės palikti prekę ir užpildytą grąžinimo formą parduotuvėje, o pinigai bus pervesti į Jūsų banko sąskaitą per 14 dienų tada, kai klientas pateikia užpildytą prašymą atsisakyti pirkimo pardavimo sutarties.. 

Atsispausdinkite GRĄŽINIMO FORMĄ

2) Siuntimas per kurjerį. Norėdami grąžinti prekę per kurjerį, turėsite susisiekti su klientų aptarnavimo vadybininku el. paštu info@agbatai.lt arba telefonu +3705 214 4075, kad pateiktumėte informaciją apie originalų užsakymą ir tai, ar norite susigrąžinti pinigus, ar keisti pačią prekę. Grąžindami prekes per kurjerį, turėsite užpildyti grąžinimo formą ir įdėti kartu su grąžinama preke. Grąžinama prekė turi būti originalioje, tvarkingoje pakuotėje, tos pačios komplektacijos. Grąžinamos prekės turi būti saugiai supakuotos, kad siuntimo metu nebūtų pažeistos. Prekes grąžinti būtina „SIUNTĖJO“ adresu, kuris buvo nurodytas ant gautos siuntos. Kurjerio paslaugas apmokate savo lėšomis.

3) OMNIVA grąžinimų paslauga. MOKAMAS grąžinimas per Omniva paštomatus. Grąžinimo kaina nuo 2,29€. Grąžinimą apmoka klientas savo lėšomis. Kaip grąžinti parduotuvės siuntas per Omniva grąžinimo paslaugą? 

1. Užpildykite prekių grąžinimo formą čia
2. Supakuokite grąžinamą prekę ir įdėkite į Omniva paštomatą.
3. Pinigai už grąžintas prekes pervedami į Jūsų banko sąskaitą per 14 dienų tada, kai klientas pateikia užpildytą prašymą atsisakyti pirkimo pardavimo sutarties. 
4. Informacija apie grąžinamų prekių pristatymą ir pinigų grąžinimą pateikiama per 14 dienų nuo grąžinimo užpildymo.

 

Grąžinimo paslauga yra mokama visiems klientams, net jei siunta Jums buvo pristatyta kitu būdu. 

SVARBU
Grąžinama prekė negali būti dėvėta, sugadinta ar kaip nors kitaip pažeista. Prekė turi turėti visas originalias etiketes bei pakuotę.

Jei per klaidą grąžinote ne mūsų el. parduotuvėje pirktus batus, turite susisiekti ir suderinti kokiu būdu atsiimsite batus. Jei norite, kad batus išsiųstume į Jūsų nurodytą paštomatą, išlaidas apmokate jūs (Kaina 10€).

Kokybiškas prekes galima grąžinti per 14 dienų, jei:
- grąžinama prekė yra originalioje tvarkingoje pakuotėje;
- prekė yra nenaudota;
- prekė yra nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės, maišeliai ir kt.);
- grąžinant prekę pateikiamas jos įsigijimo dokumentas.

Prekės grąžinimas įsigijus netinkamos kokybės prekę atliekamas vadovaujantis Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu bei Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo ir pačiomis Mažmeninės prekybos taisyklėmis. Klientas, įsigijęs nekokybišką prekę, turi teisę per 2 metus nuo prekės pristatymo Klientui pateikti Pardavėjui prašymą.  Kad būtų užtikrinta tinkama prekės kokybė, Klientas turi teisę pasirinkti reikalauti: prekę pataisyti (remontuoti) arba reikalauti ją pakeisti, išskyrus atvejus, kai reikalavimo nebūtų įmanoma įvykdyti arba Pardavėjas dėl to patirtų neproporcingų išlaidų, palyginti su išlaidomis kitam reikalavimui įgyvendinti, atsižvelgiant į visas aplinkybes, įskaitant: prekės vertę, jeigu prekė neturėtų trūkumų; prekės trūkumų (neatitikties) reikšmingumą; tai, ar kitokio reikalavimo taikymas nesukeltų nepatogumų Klientui;

Mes savo ruoštu prieš priimdami sprendimą dėl pinigų grąžinimo įvertinsime prekę, ar tai buvo gamyklinis brokas, ar tiesiog natūralus nusidėvėjimas. Tai gali būti atliekama tiek mūsų įmonės ekspertų, tiek ir nepriklausomų ekspertų.

Garantija netaikoma jei prekė buvo pažeista mechaniškai. Taip pat jei avalynė buvo nešiota ne pagal sezoną.

PREKIŲ, ĮSIGYTŲ FIZINĖSE PARDUOTUVĖSE, GRĄŽINIMAS

Įsigijus prekes fizinėse parduotuvėse ir norint grąžinti - būtina grąžinti toje parduotuvė, kurioje prekės buvo įsigytos. Turint papildomų klausimų prašome kreiptis į fizinę parduotuvę, iš kurios įsigijote prekes. Parduotuvių kontaktinė informacija pateikiama šiame puslapyje.

PINIGŲ GRĄŽINIMAS


Jei prekė grąžinama į parduotuvę, pinigai pervedami į jūsų nurodytą banko sąskaitą per 14 dienų.

Jei Jūsų grąžinamos prekės pristatomos kurjerio pagalba, mūsų darbuotojai per 14 dienų įvertina ar buvo laikomasis aukščiau išdėstytų sąlygų ir pinigai pervedami į nurodytą banko sąskaitą. Jei grąžinimo sąlygos bus pažeistos, pinigai nebus grąžinami.

Jei GAUTAS ne tas produktas, kurį klientas užsakė, prašome iš karto informuoti elektroniniu paštu - info@agbatai.lt. Įsipareigojame kuo greičiau pakeisti tokią prekę į tinkamą ir apmokėti visas siuntimo išlaidas arba, klientui reikalaujant, grąžinti pinigus per 14 dienų. 

Pinigai už pristatymą nėra grąžinami, jeigu klientas aiškiai pasirinko kitą negu pardavėjo pasiūlytas pigiausias įprastinis pristatymo būdas (netaikoma kai prekė nėra kokybiška, ar gauta kita prekė, nei buvo užsakyta)

close

Norų sąrašas